וילות נופש יוקרתיות

כשחושבים על המילה יוקרה, אוטומטית חושבים על דברים שעולים כסף רב. למרות שישנם הרבה בעלי וילות שנמנעים מלערוך שיפוץ בוילות שלהם ולהפוך להיות בעלי וילות יוקרתיות, אפשר להשיג את אפקט היוקרה באמצעים שלא עולים כסף רב ובכך לשדרג את הוילה. אז איך משדרגים וילה לאחת מאותן וילות יוקרתיות? הכל במאמר הבא.

בעלי וילות יוקרתיות יודעים את מה שבעלי וילות רגילות לנופש לא יודעים, או לא חושבים עליו מספיק - אחרי האורחים הראשונים שבאים לוילה, כל הציוד החדש שנרכש בעשרות ולפעמים גם מאות אלפי שקלים, מתיישן ומתבלה במהירות. לכן רוב בעלי הוילות שרוצים להפוך את הוילות שלהם לאחת מאותן וילות יוקרתיות, מוציאים כסף רב, במקומות הלא נכונים, רק כי הם לא יודעים איפה אפשר לחסוך בלי לפגוע ביוקרה.

וילות יוקרתיות וציוד יד 2
הסוד הגדול הוא שבעלי וילות יוקרתיות רבים מחפשים מציאות בשוק היד2.
במציאות הכוונה לספות שהשתמשו בהן זמן מועט או לא השתמשו בהן כלל, מה שמוזיל אוטומטית את המחיר, כי למרות שהספה, לצורך הדוגמה, נמכרת יום אחרי שנקנתה בגלל טעות במידה או בצבע, למשל, היא כבר תחשב כבר כספת יד שניה.
חיפוש כזה לוקח זמן ולכן הוא לא מתאים לכל אחד, אבל מי שיש לו את הזמן יכול לחסוך בדרך הזאת כסף רב, שאותו אפשר להוציא על דברים אחרים שלא מתבלים, כמו מעצב פנים טוב.

וילות יוקרתיות ועיצוב פנים נכון
החשיבות של עיצוב פנים נכון כאשר רוצים לשדרג את הוילה למעמד של וילה יוקרתית הוא חשוב, מאחר שכיצוב לא נכון יכול להרוס את כל המאמץ ולגרום גם לאורחים הקבועים של הוילה לנטוש אותה.
מעצב פנים טוב גם מכיר את כל המקומות שאפשר למצוא בהם ריהוט יד שניה במצב כמו חדש ולחסוך כסף רב.

וילה  יוקרתית ותאורה נכונה
לפעמים את אפקט היוקרה ניתן להשיג באמצעים פשוטים יחסית כמו עיצוב תאורה נכון. בשיפוץ כללי התאורה חייבת להלקח בחשבון ומעצב פנים טוב יכול לעזור גם בנושא הזה וגם כאן אפשר להעזר במעצב הפנים כדי לדעת אילו חנויות הכי זולות.

שיפוץ כללי או חלקי
בעלי וילות יוקרתיות בדרך כלל מקימים את הוילה שלהם מאפס, כך שהתכנון הראשוני כולל את הכל ונעשה עם תקציב גדול.
אבל אם יש לך וילה שמיועדת לנופש וברצונך להפוך  לאחת מאותן וילות יוקרתיות, אפשר גם לעשות את השיפוץ בחלקים, כל עוד במהלך השיפוץ נשמר איזון עיצובי של שאר החדרים והפריטים בהם.
האיזון חשוב כדי שבמהלך השיפוץ ההכנסות לא ייפגעו והנופשים יתלהבו.

לסיכום, וילות יוקרתיות רבות מתחילות את דרכן כוילות רגילות, שבעליהן שיפצו אותן והפכו אותן לוילות יוקרה. תהליך השיפוץ יכול להיות יותר פשוט ממה שאפשר לצפות כשמדובר בשיפוץ וילת יוקרה.