וילה גרנד רויאל נטועה

וילה גרנד רויאל אשר שוכנת במושב נטועה שבצפון הארץ, בגליל המערבי, מומלצת בעבור אנשים שמעוניינים באירוח שונה, אירוח אשר יעניק להם את ההזדמנות לעצור הכל לרגע אחד וליהנות מהדברים הקטנים של החיים. וילה גרנד רויאל הינה וילה שמיועדת לאירוח במשך כל עונות השנה ומיקומה הופך את האירוח בה לאטרקטיבי אף יותר מכיוון שניתן למצוא באזור הוילה אטרקציות רבות כדוגמת טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, טיולי אופניים ועוד.

מה מציעה הוילה לאורחיה:
כבר בעת הכניסה אל הוילה יוכלו האורחים להבחין מיד בפאר שמאפיין אותה, כל פינה בוילה הינה מעוצבת ומושקעת. במתחם המשותף יכולים האורחים לבלות יחדיו. במתחם זה יש סלון יוקרתי ובו מערכת ישיבה גדולה מאד, שולחן סנוקר ומסך LCD. יש באפשרות האורחים לקיים במתחם המשותף הפנימי כנסים ואירועים. כמו כן, בוילה יש מטבח מאובזר ו-8 סוויטות אשר מתפרסות על 2 קומות. פרט לסוויטות יש בוילה גרנד רויאל חדר גלריה נוסף עם מזרונים עבור ילדים.
בדרך כלל מבלים אורחי וילה גרנד רויאל בחודשי הקיץ מסביב לבריכת השחייה שבחצר הוילה. הם נחים בפינות הישיבה שמסביב לבריכה או משתזפים במיטות השיזוף. כמו כן, במתחם החיצוני של הוילה יש כדורעף, אמבט ג'קוזי, שולחן פינג פונג ופינת BBQ.

למי מתאימה הוילה:
וילה גרנד רויאל מתאימה בעבור אנשים שמעוניינים לערוך נופש, אירועים וכנסים, ערבי חג, ימי גיבוש, סדנאות וכדומה. ראוי לציין כי הוילה מתאימה גם לאירוח של הקהל הדתי וכי יש אפשרות להזמין מייחם, פלטה, ארוחות כשרות ומיטות נפרדות.