וילה אחוזת דון רפאלו

חופשה יוקרתית הינה חופשה אשר מכילה בריכת שחייה, ג'קוזי, חדרים או סוויטות מפוארים וכדומה. חופשה יוקרתית מעין זו אתם תוכלו למצוא באחוזת דון רפאלו. אחוזת דון רפאלו מעניקה לאורחיה חופשה יוקרתית שאין כמותה. אחוזת דון רפאלו שוכנת במושב פקיעין החדשה ופרט לעובדה כי באחוזה עצמה ניתן למצוא אטרקציות רבות, גם בסביבה שבה היא שוכנת יש מקומות בילוי ותיירות רבים.

מה באחוזה:
אחוזת דון רפאלו משלבת 2 קומות. בקומת הכניסה יש סלון, מטבח מאובזר, חדר שינה ו-3 סוויטות אירוח יוקרתיות. בקומה העליונה של אחוזת דון רפאלו ישנן 4 סוויטת נוספות כאשר בכל סוויטה יש מטבחון מאובזר. כמו כן, בקומה זו יש סלון נוסף. אורחי הסוויטות שירצו להתפנק ישמחו לגלות כי בכל סוויטה ישנו ג'קוזי זוגי חם ונעים.

חצר האחוזה:
אורחי אחוזת דון רפאלו שירצו ליהנות מבילוי חם מוזמנים להגיע אל הג'קוזי ספא והסאונה שבחצר. כמו כן, יש באפשרות האורחים שמתארחים שאחוזה בחורף ליהנות משחייה מרעננת בבריכת שחייה מחוממת ומקורה ( בקיץ הבריכה איננה מחוממת). יתר על כן, שולחן הסנוקר ושולחן הפינג פונג שבחצר יחממו את האווירה ולאחר שהאורחים יוציאו אנרגיה הם יכולים לצלות בשרים על האש באמצעות עמדת ה-BBQ שבחצר.

למי מתאימה האחוזה:
משפחות או קבוצות שמעוניינות באירוח יוקרתי מגיעות אל אחוזת דון רפאלו. כמו כן, אחוזת דון רפאלו הינה אידיאלית בעבור מספר משפחות, זוגות שרוצים אירוח באווירה רומנטית וכדומה. ראוי לציין כי האחוזה נגישה לנכים ומתאימה ללינה של עד 30 איש.