וילה בי מושב גורן

נופים קסומים וירוקים, אווירה פסטורלית, ציוץ הציפורים, שקט ושלווה אלו הדברים שילוו את אורחי וילה בי. וילה B שוכנת בצפון הארץ, בגליל המערבי במושב גורן. מושב גורן הינו מושב מיוחד ויפה אשר נמצא במרחק של כ-20 דקות מעיר התיירות נהריה. האירוח בוילה בי הופך להיות לקסום ומיוחד בשל השילוב של הטבע והיוקרה שמאפיין את הוילה.

מה מכילה הוילה:
בעלי וילה בי השקיעו מחשבה רבה ומאמצים רבים על מנת להעניק לאורחיהם אירוח מלא בפינוקים. בין היתר ימצאו האורחים בוילה סלון ביתי ומלכותי כאחד, גלריה עם פופים ופלסטשיין, 2 מתחמי ברביקיו ו-4 סוויטות שכוללות מיטה זוגית, שידה, ארון, מסך LCD עם חיבור ל-DVD וללווין, חדר רחצה שכולל סאונה רטובה, מערכת שמע ופאנל עיסוי צדדי. כמו כן, יש בוילה ג'קוזי ספא פנימי ובו מסך טלוויזיה מיוחד. כמובן שבעלי וילה B לא רוצים שאורחיהם יישארו רעבים ולכן הציבו לרשותם מטבח מאובזר שמכיל כיריים, מתקן מים, מיקרוגל ומקרר. לצידו של המטבח ישנה פינת אוכל.

המתחם החיצוני:
המתחם החיצוני של וילה B הינו עשיר במיוחד ומכיל מתחם ברביקיו, 2 בריכות שחייה, שולחן סנוקר, מסך LCD עם פינות ישיבה מולו וג'קוזי ספא.

למי מתאימה הוילה:
וילה בי מתאימה לקהל היעד הרחב. בוילה יש פלטה ומייחם ובקרבתה יש 2 בתי כנסת ולכן מתאימה גם לאירוח של הקהל הדתי. וילה B תספק לכם חופשה חלומית ובלתי נשכחת. יש אפשרות לערוך בוילה גם מסיבות וימי כיף סולידיים.