וילה מון בלאן

ביישוב מעונה שבצפון הארץ, בגליל המערבי, שוכנת וילה מון בלאן. במרחק של כ-15 דקות נסיעה ניתן להגיע אל העיר נהריה ואל מקומות נוספים בהם ניתן לבלות וליהנות. מתחם מון בלאן הינו מתחם גדול ויוקרתי שמעניק לכם את ההזדמנות ליהנות מרוגע, שלווה ומאקסטרים גם יחד.

מה במתחם:
מתחם מון בלאן מכיל 2 וילות יוקרתיות כאשר לכל וילה יש כניסה נפרדת. כאשר האורחים יכנסו לוילה הם יגלו מיד וילה מפוארת ויוקרתית שמכילה 5 חדרי שינה, כלומר במתחם כולו יש 10 חדרי שינה בסך הכל.
את הפאר שמאפיין את חדרי השינה לא ניתן לשכוח והוא יישאר חקוק בזיכרונם של האורחים. בנוסף לכך, הסלון של מון לאן מציב לרשות האורחים מגוון רחב של אטרקציות שישפרו את זמן האיכות שלהם, בסלון יש מערכת סטרימר עם סרטים לצפייה ישירה, מסך LCD, שולחן סנוקר, מערכת הגברה ומרחב שמאפשר לערוך מסיבות פרטיות.
כאשר אורחי וילה מון בלאן יחושו בתחושת רעב הם יוכלו לגשת אל המטבח המאובזר שבוילה ולבשל ארוחה עשירה.

חצר הוילה:
החצר של וילה מון בלאן הינה חצר ירוקה ומטופחת, אותה עוטפים הנופים הגליליים. בחצר יש פינת גזיבו, בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, פינות ישיבה מוצלות, מיטות זיוף ופינת ברביקיו.

קהל היעד:
וילה מון בלאן פותחת את שעריה בפני משפחות עם ילדים, קבוצות וזוגות ומאפשרת לערוך בין תחומיה מסיבות ואירועים, נופש, ימי גיבוש, כנסים, ימי עסקים וכדומה.

אז אם אתם מחפשים אחר מקום יוקרתי לבלות בו שריינו עוד היום את מקומכם בוילה מון בלאן.