וילה אצולת אבן חן

אם אתם מחפשים חופשה לזמן הקרוב או לערבי החג הקרבים ובאים, אך כל מלונות היוקרה בארץ כבר תפוסים, הרשו לי להכיר לכם אופציית חופשה לא פחות טובה מבתי המלון היוקרתיים ביותר בארץ - וילת נופש יוקרתית בצפון הארץ הנקראת אצולת אבן חן וממוקמת בישוב ראש פינה הנמצא בגליל העליון בצפון הארץ, ממנה תוכלו להנות מנוף ירוק ומקסים של הגליל העליון והכנרת.
וילה אצולת אבן חן תהיה וילה מעולה בשביל משפחות, קבוצות חברים או ערבי גיבוש לעובדים שמעוניינים באירוע בלתי נשכח שכן הוילה כוללת מגוון דברים שהופכים אותה לוילה מאוד אטרקטיבית למי שאוהב מלון ברמה הגבוהה ביותר אך מעוניין לגוון בסוג הנופש שלו.

סוויטות אצולת אבן החן:
סוויטות אצולת אבן החן הן היתרון הבולט של הוילה לעומת שאר הוילות בצפון, שכן בוילה מס׳ גדול מאוד של 6 סוויטות נופש יוקרתיות כשבאחת מהן נמצאים 2 חדרי שינה (סה״כ 7 חדרים בוילה).
בכל סוויטה תוכלו למצוא מיטה זוגית חדשה נוחה במיוחד, חדר רחצה הכולל שירותים ומקלחת, מטבחון, בניית אבן מדהימה וכמובן חלונות המשקיפים על הנוף המדהים של הגליל והכנרת.

חצר הוילה:
בחצר וילה אצולת אבן החן תוכלו למצוא את בריכת השחייה המקורה ומחוממת בימי החורף הקרים. כמו כן בחצר ג׳קוזי ספא מפנק, מיטות שיזוף מסביב לבריכה וכמובן עצי נוי מרהיבים ביופיים. אם כל זה לא הספיק לכם, שולחן סנוקר ופינות ישיבה נמצאות בלובי המשותף לסוויטות הוילה.
בנוסף לכך, גם בחצר הוילה ובכל מתחם הוילה ישנה רשת WIFI אלחוטית חינמית לחלוטין על מנת שכל אורחי הוילה יוכלו לגלוש באינטרנט ללא עלות כספית.

למי מתאימה הוילה?
וילה אצולת אבן החן תתאים במיוחד למשפחות רבות נפשות המעוניינות לגוון מנופש של בית מלון יוקרתי אל נופש ירוק ויוקרתי במיוחד. עם זאת, קבוצות חברים, זוגות רומנטיים ואף קבוצות המעוניינות לבצע מסיבות ימי הולדת, מסיבות רווקים/רווקות יהנו במיוחד בוילה המדהימה הזאת.