וילה סטייל נוף כנרת

וילה סטייל הינה וילה מפוארת אשר תעניק לכם אירוח מלכותי. במשך כל האירוח בוילה מרגישים האורחים בתחושה מלכותית אשר מתעצמת ככל שהשהות בוילה ארוכה יותר. וילה סטייל שוכנת בנוף כנרת שבצפון הארץ, בגליל העליון. מדובר באזור מיוחד מאד אשר מסייע לאורחי הוילה להתנתק מהלחצים היום יומיים ואשר מאפשר להם להתחבר לעצמם ולטבע.

מה בוילה:
וילה סטייל הינה וילה מיוחדת, ניתן לומר כי ניתן לערוך נופש בסטייל יוקרתי ומפנק ואף ניתן לערוך בין תחומיה אירועים סטייליסטים ויוצאי דופן. כאשר מגיעים האורחים אל הוילה הם מבינים כי הגיע הזמן לשכוח מהכל, להירגע ולהתנתק מכל הדברים שמטרידים אותם במהלך השגרה היום-יומית. את הזמן המשותף שלהם יבלו האורחים בסלון הוילה אשר מציב לרשותם מסך LCD שמחובר לכבלים, מערכת שמע מקצועית ומערכת ישיבה. כאשר האורחים ירצו להתבודד או לישון יש באפשרותם לגשת אל חדרי השינה שבוילה שכן וילה סטייל כוללת 5 חדרי שינה וחדר ילדים נוסף. יתר על כן, ראוי לציין כי בהתאם לקדמה, וילה סטייל מכילה גם אינטרנט WIFI לגלישה חופשית כך שאין לאורחים ממה לחשוש.

המתחם החיצוני:
המתחם החיצוני שבוילה סטייל ישרה על האורחים אווירה נעימה במיוחד. במתחם יש ג'קוזי ספא מפנק מאד ובריכת שחייה. ראוי לציין כי בריכת השחייה מחוממת ומקורה בחורף. כמו כן, במתחם יש מיטות שיזוף ופינות ישיבה.

למי מתאימה הוילה:
וילה סטייל מתאימה לאנשים שמחפשים אחר מקום בסטייל ייחודי ויוקרתי. ניתן לקיים בוילה נופש, ימי כיף, מסיבות וכדומה.