וילה בצפון למשפחות

וילות בצפון למשפחות עם קטנטנים
החלטנו לארוז את הקטנטנים שלנו ולנסוע לכמה ימים בדרום. התקופה היתה אמצע החורף, כשבניגוד לכל התחזיות, השמיים היו בהירים והטמפרטורות חמימות. זו היתה חופשה נפלאה, הזדמנות לבלות זמן איכות עם כל הילדים, ובמיוחד כשכל אחד מאתנו עסוק בענייניו לאורך השבוע, וכמעט שאיננו מתראים. הפעם, רגע לפני החופשה הקרובה, החלטנו שהיעד הוא הצפון. התחלנו לחפש וילות בצפון למשפחות וגילינו שהמגוון שמוצע הוא רב במיוחד.

אם אתם משפחה כמונו, משפחה עם שלושה ילדים, ובטווח גילאים של בין 5 ל – 14.5, הנה כמה טיפים, מניסיוננו, שיוכלו לעזור לכם ליהנות מחופשה יחד עם כל בני המשפחה:
 1.    תכננו יחדיו את החופשה – אם אתם מחפשים וילות בצפון למשפחות ורוצים לתכנן חופשה על כל הילדים, עשו כמונו. כשהחלטנו שאנו מעוניינים לבלות בצפון והתחלנו בחיפוש אחר וילה מתאימה, שבה נוכל ללון, התחלנו במקביל גם בתכנון החופשה. ומה בדיוק זה אומר? ישבנו יחד, כל בני המשפחה, וחשבנו מה יכול לעניין אותנו, מה כדאי לשלב במסגרת החופשה בצפון, אילו אטרקציות מושכות אותנו יותר ואילו פחות. היה חשוב לנו להגיע אל החופשה מוכנים ככל האפשר, ולא רק מבחינת מקום הלינה שלנו. רצינו חופשה פעילה ורצינו לנצל היטב את מה שמציע לנו הצפון.

 2.    חפשו משפחות נוספות המתכננות טיול זהה – ישנן, כאמור, לא מעט וילות בצפון למשפחות, וזו גם הסיבה מדוע רבים בוחרים לבלות את החופשה שלהם עם הילדים באזור זה. מכיוון שאנחנו נוהגים לבלות כמעט בכל חופשה לצד משפחות נוספות, בין אם אלה חברים או בני משפחה, החלטנו הפעם לעשות את אותו הדבר, אולם גילינו שאף אחד ממכרנו לא מתכנן חופשה זהה. החלטנו להרחיב את מעגל החיפושים שלנו ולפנות גם לחברים של חברים. חופשה עם משפחות נוספות, ובמיוחד כשגם להן יש ילדים בטווח גילאים זהה, הופכת את השהות למהנה הרבה יותר. הילדים מבלים ביחד עם בני גילם, והמבוגרים גם כן.

 3.    פנו אל כמה וילות שונות – בשל המגוון הרחב של וילות בצפון למשפחות, תגלו, וכפי שאנחנו גילינו, שכל אחת מציעה סגנון של חופשה אחר, בכל אחת מתקנים שונים וגם כל אחת עולה סכום כסף שונה. מומלץ לכם, במסגרת תכנון החופשה, לפנות, וכמה שיותר מוקדם, אל כמה וילות שונות, ולבדוק כמה פרמטרים. חשוב במיוחד להתייחס אל המתקנים שבוילה, ואם מידת התאמתם לשהות עם ילדים. חשוב גם לבדוק היכן בדיוק היא ממוקמת ומהי מידת קרבתה אל האטרקציות השונות שבאזור.

אין כמו חופשה משפחתית בצפון. ניסיוננו מלמד אותנו שככל שמגיעים אליה מאורגנים יותר, כך נהנים בה יותר. עשו כמונו. ארגנו את החופשה שלכם, התחילו בחיפוש הוילה המתאימה מבעוד מועד וגם שתפו את הילדים שלכם בכל התכנון והארגון. כך תוכלו ליהנות כולכם יחד מיופי של חופשה באחד האזורים היפים בארץ.