וילות נופש בצפון

וילות נופש להשכרה הן שם דבר בתרבות הפנאי והנופש הישראלית. המתבלטות שבהן הן הוילות  בצפון הארץ.

הצרכן הישראלי הפך למתוחכם יותר במהלך העשור האחרון. הוא מעדיף אוכל אורגני, אקולוגיה ווינטאג' נוגעים לליבו, והוא דואג להישאר מעודכן במחאה העכשווית הרווחת (כל אחת מהן) דרך הסמארטפון, האייפון ושאר ג'דג'טים. אותו צרכן מעדיף לקבל את חווית ה"בוטיק".

על פי הגדרה, המושג "בוטיק" שנכנס ללקסיקון האנגלי בשנות ה-60, התייחס בזמנו לחנות עצמאית קטנה המתמחה בפריטי אופנת עילית, ועם הזמן, משמעות המושג התרחבה והוא אף יכל להתייחס לחברה או משרד המתמחה בנישה ספציפית (דוגמת בנק בוטיק, משרד לעריכת דין בוטיק), נכס המשתייך לפלח שוק עצמאי המבדיל את עצמו מהרשתות הגדולות כדי לשוות לעצמו יחוד אליטיסטי. בגדול: בוטיק פירושו ייחודי, או ממוקצע בסגנון מסוים.

וילות בצפון

לאחרונה החלו רשתות גדולות וחברות שיווק המוני לעשות שימוש במונח בוטיק עבור מוצר נישה, המופק בדרך כלל במספר מצומצם בכוונה תחילה ובמחירים גבוהים מהרגיל. וכך, אנו מוצאים את עצמנו במציאות צרכנית שבה כל פריט שני מתיימר להיות בוטיק: בוטיק בגדים, יקב בוטיק, ריהוט בוטיק, קונדיטורית בוטיק, מלונות בוטיק.

הצרכן הישראלי אמנם מפונק, אך לא פראייר: כשעומדות בפניו האופציות לבחור בין בירה רגילה לבירת בוטיק, מחירה המגוחך של בירת הבוטיק יכריע לרעתה, הוא יעדיף להישאר עם המוכר והטוב במחיר השפוי. הצרכן הישראלי ישלם יותר מהרגיל כאשר באמת מוצע לו ערך מוסף ריאלי, נניח מושבים מפנקים בסינמה סיטי, ולא כאשר ערך המוסף הוא רעיוני בלבד.

לכן נשאלת השאלה: האם מלונות הבוטיק מחזירים תמורה הולמת למחירם הכספי הגבוה? הרי כשאנחנו יוצאים לחופשה, זו הוצאת כסף על מותרות, לא חובה או הכרח. לכן, נעדיף תמיד לשלם כמה שפחות, אמנם אם נוכל להשיג איכות גבוהה, נוסיף.

מלונות בוטיק מבקשים לתת חוויה אקסקלוסיבית, מספר החדרים מצומצם כדי לנטרל את תחושת ההמוניות, יש דגש עיצובי ואסתטי, אך האטרקציות העיקריות המוצעות בדרך כלל: טיפולי ספא ויופי למיניהם, מוצעים במחירים כל כך גבוהים ומגיעים למחיר של השווה למחיר לינה ללילה נוסף.

לעומתם, נופש בוילות בצפון הוא משתלם הרבה יותר ומציע חוויה אקסקלוסיבית בהרבה. בפנינות החמד של ארצנו, בגליל, בגולן ובמישור החוף, ישובים רבים דוגמת: נוף כנרת, חצור ועוד, מציעים חוויה אחרת של נופש בוילות להשכרה.

היתרונות הם רבים. כל וילת נופש ממוצעת היא מרווחת, גדולה, מרוהטת ומאובזרת בריהוט מפנק, מערכת קולנוע ביתית, ג'קוזי, פינת מנגל, ערסלים ונדנדות וכמובן, גולת הכותרת, בריכת שחייה. היופי הוא שאתם לא  צריכים להתחלק עם כל הטוב הזה עם עוד נופשים אחרים. בוילות הנופש לא תמצאו איתכם אפילו מספר מצומצם ו"אקסקלוסיבי" של נופשים אחרים, הוילה היא כולה שלכם ובשבילכם.

הנופש בוילות בצפון מציע נופך נוסף לחווית הנופש שלכם. גם אם זו אשליה, בזמן בו תשהו בוילה תוכלו להרגיש באמת כמו מלכים, כמו בעלי הבית, בגלל אותה פרטיות שהוילה מציעה, והעצמאות שלכם בשטחה ומחוצה לה. אתם בוחרים איך לבלות את הזמן שלכם ועם מי. הנופש בוילות בצפון משלב היטב את חווית הרגיעה וההנאה. מיטות קינג סייז, מסכי פלזמות, שולחן סנוקר, כל פריט שיכול למקסם את ההנאה שלכם בעת השהייה בוילה. עוד "פריט" יוצא דופן הוא מרחבי הטבע האינסופיים הקוראים לכם מכל חלון ומרפסת. עם ארוחת בוקר מפנקת המגיעה אליכם עד לבריכה, ונוף הררי עוצר נשימה, אפשר להתמסר לאשליה ולמצות אותה עד תום.