המלצות על וילות נופש בצפון

המלצה על וילות נופש בצפון שמתאימות לכל המשפחה
מתכננים חופשה משפחתית ותוהים היכן ללון? אם כן, הנה רשימה קצרה של וילות נופש בצפון שמתאימות לכל המשפחה:
1.    וילה נוף גלילי – תוכלו למצוא מבחר נהדר של וילות נופש בצפון, שמתאימות למשפחות עם ילדים. וילה נוף גלילי, שביבנאל, היא וילה מקסימה עם מתחם קיץ גדול שיש בו שלל של מתקנים, העומדים לרשותם של האורחים. וילה זו כולל בריכת שחייה גדולה, סוויטות יוקרתיות, נוף מרהיב העוטף אותה מכל עבר ומתקנים רבים. אפשר לבלות בה במהלך הקיץ וגם בחורף וליהנות מחופשה משפחתית בלתי רגילה.

2.    וילה בית הלוגים – הוילה הזו, שנמצאת במגדל שליד הכנרת, היא וילה מצוינת למשפחות. אם אתם משפחה עם ילדים ואתם מחפשים וילות נופש בצפון, הוילה הזו יכולה להתאים לכם. היא כולל שלוש סוויטות מפנקות ונעימות, חצר עם בריכת שחיה וגם ג'קוזי ספא ושלל של פינוקים. יש בה שולחן פינג פונג, מטבחונים מאובזרים, נוף נהדר מכל כיוון ואווירה מיוחדת במינה.

3.    וילה טרנקילה – מחפשים וילה נופש בצפון? אם כן, וילה טרנקילה היא הזדמנות לקחת פסק זמן ולבלות יחד עם בני המשפחה בטבריה. הוילה צופה אל הכנרת ומציעה חמישה חדרי שינה מרווחים מאד, חצר עם בריכת שחיה, מתקן ברביקיו, פינות ישיבה ואווירה טובה, וגם ריהוט נוח ונעים, מטבח מאובזר, חדרי רחצה וחדרי שינה מפנקים.

4.    וילה מול כנרת – הנה וילה נופש בצפון נוספת שמציעה את כל מה שצריכה משפחה במהלך החופשה. הוילה המקסימה הזו נמצאת במסד, שמול הכנרת. היא כוללת שלושה חדרי שינה מאובזרים, חדר רחצה, ג'קוזי מפנק וגם מטבח מאובזר לחלוטין. בחלקה החיצוני של הוילה ישנה בריכת שחיה פרטית, ג'קוזי וגם פינת ברביקיו, שבה האורחים יכולים להשתמש במהלך שהותם במקום.

5.    וילה אחוזת נתנאל – ביבנאל שליד הכנרת תמצאו וילה נהדרת שמתאימה למשפחות. וילה זו, אחת מתוך מבחר של וילות נופש בצפון עם בריכה, היא הזדמנות ליהנות מחופשה באזור נהדר, חופשה שיכולה לכלול שלל של פעילויות וגם אטרקציות. וילה אחוזת נתנאל מציעה למשפחות הבוחרות לשהות בה מתחם גדול, הכולל שש וילות נופש וסך הכל 48 חדרי שינה. יש בה מדשאות גדולות בחוץ, מתקנים רבים העומדים לרשותם של האורחים ושלל של פינוקים.

6.    וילה לה פרלה – מלבד הנוף הנהדר שעוטף אותה מכל כיוון, וילה לה פרלה היא מקום מושלם לבלות בו את החופשה. הוילה שנמצאת בישוב נוף כנרת היא וילה שמתאימה גם למשפחות. מי שמחפש וילות נופש בצפון, הוילה הזו יכולה להיות פתרון נהדר עבורו. יש בה שמונה חדרי שינה נוחים ומפנקים, חצר עם בריכת שחיה פרטית, ג'קוזי וגם סאונה יבשה, סלון, מטבח מאובזר ומתקנים נוספים, כמו שולחן פינג פונג, שולחן סנוקר, הוקי אוויר ועוד ועוד.