וילה למשפחות לחופשה

וילה למשפחות לחופשה מהנה וזולה עם הילדים
חופשה משפחתית עם הילדים בישראל אפשר וגם כדאי לתאם לפחות פעם אחת בשנה, המשפחה כולה תפיק תועלת מזמן האיכות המשותף ותהנה מאוד לבלות במתחם הוילה הפרטי. וילות למשפחות מציעות מתחמי אירוח עם בריכה פרטית, אמבט ג'קוזי, מדשאות, שולחנות משחק, מערכת קולנוע ביתית, מטבח מאובזר וחדרי שינה נוחים ומעוצבים. ישנה אפשרות לשכור וילה למשפחות יחד עם בני משפחה נוספים או עם משפחת חברים.

וילות למשפחות עם אטרקציות שילדים אוהבים
אטרקציות כמו בריכה פרטית, מדשאה, שולחן סנוקר ומערכת קריוקי מעניקות לילדים שעות ארוכות של כיף. הילדים אינם זקוקים לאטרקציות נוספות, יהיה זה קשה לשכנע אותם לעזוב את הוילה המאובזרת ובעיקר את בריכת השחייה. וילות למשפחות עם מתחם בריכה המשלב אטרקציות לילדים כמו מתקנים מתנפחים, מדשאה או מזרקות תהיינה בחירה נהדרת בעבור חופשות משפחתיות. וילה למשפחות תהיה פתרון אירוח אידאלי בעבור כל סוגי המשפחות, האירוח מתאים לילדים בכל גיל.

חטיפים ומתכונים להכנה פשוטה עם הילדים במטבח הוילה
הבילוי על בריכת השחייה יעורר בילדים את תחושת הרעב, קיימים מספר מתכונים מאוד פשוטים אותם תוכלו להכין במהרה במטבח הוילה מבלי להיקלע להוצאות גבוהות או לבלות שעות ארוכות מול הכיריים. וילות למשפחות מציעות מטבחים מאובזרים עם תנור אפייה, מקרר גדול, כלים וגם מתחם ברביקיו בחצר.

ילדים יאהבו מאוד ארוחות ברביקיו עם שיפודי עוף ונקניקיות, צ'יפס אפשר להכין בעבורם בתנור. אפשרות נוספת לתוספת חמה תהיה הנחת תפוחי אדמה עטופים בנייר כסף בין הגחלים. חטיפים קרים להגשה לצד הבריכה יהיו צלחות של אבטיח קר ושאר פירות קיץ, גלידות וקרחונים, פופקורן, טוסטים עם ירקות טריים, כדורי שוקולד, פנקייקים, בורקסים מוכנים לאפייה. אוכל מוכן, ארוחות בוקר וגם ג'חנון ניתן יהיה להזמין אל הוילה.

אטרקציות חינמיות באזור בצפון
כל הורה מכיר את המהירות בה בילוי פשוט עם הילדים מחוץ לבית הופך להוצאה כספית משמעותית. כיום, כאשר אתרי נופש גובים דמי כניסה, המזנונים קובעים מחירים מופרזים והילדים מבקשים רק גלידה או ארוחה קלה, הבילוי המשפחתי מסתכם בהוצאה כספית ניכרת. אם מכניסים אל המשוואה גם את עלויות הדלק ההוצאה הכספית הופכת משמעותית עוד יותר. הבשורה הטובה היא שאפשר בכל זאת לבלות עם הילדים באזור הצפון גם מבלי להיקלע להוצאות כספיות גבוהות. האטרקציות הבאות ניתנות ללא כל עלות או בעלות סמלית, זכרו להצטייד בכריכים, שתייה קלה וחטיפים מתוקים ותוכלו לצמצם עוד יותר את ההוצאה הכספית.

א.    טיולים במצפה הילה יחד עם ביקור במבצר מונפורט הסמוך. המרחבים הירוקים של הגליל המערבי מציעים שבילי טיול ירוקים ונעימים בכל חודשי השנה. הנכם מוזמנים לטייל באזור עם הילדים, ליהנות מפריחה נהדרת, הרבה אוויר צח ושלל פינות חמד ללא עלות. את הטיול בגליל המערבי תוכלו לשלב עם שכירת וילה למשפחות בקרבת מקום וביקורים בחופי הים של נהריה.

ב.    הגנים הבהאים בעכו פתוחים למבקרים בכל חודשי השנה, אם טרם בקרתם בגנים אם הילדים צפויה לכם חוויה מהנה. הכניסה אל הגנים ללא תשלום, יש לשים לב לשעות הפתיחה.

ג.    אתרי צפייה בציפורים ללא עלות תוכלו למצוא בקיבוץ מעיין ברוך או באזור נחל עמוד תחתון.

ד.    שמורת הרי הגלבוע מציעה מסלולי טיול לכל המשפחה, אתר בעל משמעות היסטורית ואפשרות לחזות בפריחת האירוסים (בעונה). הכניסה אל השמורה ללא עלות.