וילה טרויה נוף כנרת

נופים ירוקים ופסטורליים, אווירה הרמונית ושקטה, יוקרה ופאר זה מה שתמצאו בוילה טרויה אשר שוכנת בצפון הארץ, בגליל העליון ביישוב נוף כנרת. מיקומה של הוילה הינו מיקום מיוחד מאד: הוילה שוכנת על צוק ומשקיפה אל עבר הנופים המיוחדים של האזור. כמו כן, בסביבתה של וילה טרויה מבחר רחב ומגוון של אטרקציות עבור טווח הגילאים הרחב.
 
מה בוילה:
וילה טרויה משלבת שני מפלסים, כאשר היוקרה והפאר נראים הן במפלס התחתון והן במפלס העליון של הוילה. וילה טרויה מכילה 4 חדרי שינה זוגיים אשר מעניקים פרטיות רבה. בקומה העליונה של וילה טרויה יש 3 חדרי שינה ואילו בקומה התחתונה של הוילה יש חדר שינה נוסף. אורחי וילה טרויה יכולים לבחור האם הם מעוניינים לבשל ארוחה עשירה במטבח המאובזר של הוילה או האם ברצונם להגיע אל המסעדות היוקרתיות והאיכותיות שנמצאות בסביבתה. אין כל ספק כי פתיחת הבוקר בוילה עם ארוחת בוקר עשירה ועם כוס קפה, היא זו שתספק לאורחים אירוח מהנה במיוחד. חוויית האירוח בוילה הופכת למיוחדת מאד בייחוד כאשר מגיעים אל טרקלין הVIP אשר מציב לרשות האורחים מסך LCD בגודל 55 אינץ', שולחן סנוקר, שולחן פוקר, שולחן טניס ושולחן הוקי אוויר.
 
חצר הוילה:
את החצר של וילה טרויה עוטפים הנופים המיוחדים של הגליל העליון. בחצר הוילה מגוון אטרקציות אשר עומדות לשימושם החופשי של האורחים. בחצר יש ג'קוזי ספא ובריכת שחייה שהינה מחוממת בחורף ולכן האורחים שיגיעו אל וילה טרויה בחורף יהנו מאירוח חם במיוחד. כמו כן, בחצר הוילה יש פינת ברביקיו, בר עם כיסאות בר, פינות ישיבה ומיטות שיזוף.
 
למי מתאימה הוילה:
וילה טרויה מתאימה לקהל היעד הרחב ומאפשרת לערוך בין תחומיה מסיבות, ימי כיף, נופש וכדומה.