אחוזת מרלו דלתון

האחוזה המושלמת לחופשה הקרובה שלכם בצפון
אחת מהדילמות הכי גדולות שאיתן צריך להתמודד כשרוצים לצאת לחופשה עם הרבה אנשים, זה איפה ללון. האם כדאי לשכור בית מלון? או אולי לישון באוהלים? האמת היא, שאם אתם רוצים לצאת לחופשה עם הרבה אנשים ואם אתם רוצים ליהנות מהתנאים הכי טובים שאפשר לחלום עליהם, אין מקום שיתאים לכם יותר מאשר אחוזת מרלו. אחוזת מרלו שכונת לה במושב דלתון שבצפון הארץ, כך שהדבר הראשון שתוכלו ליהנות ממנו כבר כשתתקרבו למקום זה נוף עוצר נשימה. מתי בפעם האחרונה יצאתם מהעיר כדי ליהנות קצת מהטבע וכדי להתחבר אליו? אם כבר שנים לא עשיתם זאת עכשיו זה הזמן המתאים לכך, כי יש משהו מרגיע בנופים הירוקים והיפים של צפון הארץ.

חדרי השינה בוילה המפוארת
כשמדברים על חופשה חלומית בצפון מדברים, לפני הכול, על תנאים נוחים וטובים ועל עיצוב מרהיב. זו עוד סיבה טובה שבגללה אחוזת מרלו יכולה להיות טובה עבורכם, שכן אחוזת מרלו יכולה להתאים לאירוח של הרבה מאוד אנשים בו זמנית. אתם תראו בה:
-    7 חדרי שינה
-    4 מקלחות ו5 שירותים
-    חצר גדולה ומאובזרת
-    עיצוב מיוחד ומודרני

וכל הדברים האלה ביחד הם שיוצרים את האווירה הטובה בוילה. חדרי השינה תמיד נקיים ומטופחים והעיצוב שלהם הוא כזה שבוודאי הייתם רוצים שיהיה לכם בבית, כך שאין ספק שהוילה הזאת תשאיר אתכם עם טעם של עוד.

הבריכה שבחוץ
מי מאיתנו לא חושב גם על החצר, ובעיקר על הבריכה, כשהוא רוצה לשכור וילה מפנקת בצפון הארץ לכל המשפחה או החברים? במקרה של אחוזת מרלו אתם תראו שלא תדעו מה לבחור ואיפה לבלות את רוב הזמן שלכם, כי בפנים הכול מעוצב ויפה ובחוץ זה חלום. הבריכה ענקית ומחוממת, ובנוסף לכך, אחוזת מרלו מציעה גם מיטות שיזוף, ג'קוזי ואפילו פינת ברביקיו אם צריך, כך שאין ספק שהחצר היא מרכז הבית. יש כמובן חניה פרטית לכל אורחי הוילה כך שלא יהיה עליכם לבזבז זמן יקר בחיפוש חניה, ואם יהיה צורך לגמישות בנושא של כניסה ויציאה מהוילה בשבת לא תהייה עם זה שום בעיה.

הזמנת הפתעות לוילה
אנשים שבוחרים באופציה של אחוזת מרלו יכולים להיות בטוחים שכבר בשלב קבלת הפנים הם יהיו מרוצים, שכן בוילה יחכו לכם פירות העונה ובקבוק יין איכותי. בנוסף לכך, אחוזת מרלו מאפשרת גם להזמין למקום ארוחות ואפילו עיסויים, כך שתוכלו להפוך את החופשה הזאת לחלום שלא תרצו להתעורר ממנו. זה לא משנה במה אתם עובדים בחיי היום יום ועד כמה אתם מרוצים מהקריירה שלכם, כי לכל אחד מאיתנו יש צורך לנו מידי פעם ואין כמו וילה מפוארת כל כך כדי להירגע. אתם תראו שאחרי חופשה כזאת תקבלו בחזרה כוחות שאולי איבדתם בדרך ולכן זו בחירה מצוינת.