וילה פאשן שתולה

כל הסיבות לשכור וילה ביישוב שתולה בצפון
כבר עברו חודשים רבים מאז הפעם האחרונה שבה יצא לכם לבלות בחיק המשפחה? אתם לא זוכרים בכלל איך הילדים נראים מרוב שבחיי היום יום לכל אחד מכם יש את העיסוקים שלו? אם כך, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון, כי התקופה הזאת שהילדים עדיין גרים בבית ועוד לא הולכים לצבא היא תקופה שעוברת הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. אם התחלתם לבדוק טיסות זולות לחו"ל כדאי שתיזכרו בכך שיש גם לא מעט אופציות לחופשות מפנקות בארץ, והאפשרות של וילה פאשן יכולה להתאים לכל משפחה. וילה פאשן ממוקמת באזור צפון הארץ וליתר בדיוק ביישוב שתולה, מקום שממנו אפשר לצאת לטיולים מעניינים באזור וליהנות מנופים קסומים, דבר שתמיד יוסיף לאווירה הנהדרת בחופשה.
 
תכננו את האוכל בחופשה שלכם
לשכור וילה כמו וילה פאשן ולא לחשוב על הצד הקולינרי של החופש זה חבל, כי אין ספק שאוכל זה חלק מתענוגות החיים ומגיע גם לכם ליהנות מאוכל טוב בחופשה. במקרה של וילה פאשן אתם תוכלו לבחור בין אופציות שונות כמו:
- בישול במטבח הוילה 
- הזמנת אוכל מבחוץ 
- מסעדות ובתי קפה באזור
- לעשות על האש בגינת הוילה
 
אין ספק שליהנות ממסעדות ומבתי קפה זה משהו שתמיד אפשר לעשות, אך בישול במטבח של וילה מפוארת זה לא משהו שקורה לנו בכל יום. לכן כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות של בישול בוילה כי במטבח יש את כל מה שאתם יכולים לקוות לו. בנוסף לכך, הוילה גם כוללת פינת אוכל ענקית שמתאימה ללא פחות מ14 סועדים כך שאין ספק שיהיה לכם מקום לכל ארוחות הגורמה שתכינו.
 
הבריכה והג'קוזי
מי מאיתנו לא יודע שבשנים האחרונות צצות בישראל הרבה וילות עם בריכות? עם זאת, לא בכל הוילות האלה מחכות בריכות כמו זו שמחכה לכם בוילה כמו וילה פאשן. וילה פאשן במושב שתולה מציעה בריכה בגודל של 9 מטר, מחוממת בחורף, ובנוסף לכך, היא גם כוללת ג'קוזי ספא שמספיק לתשעה אנשים! לכן, אפילו אם המשפחה שלכם גדולה ואפילו אם אתם מזמינים גם את בני הדודים לחופשה, אין ספק שיהיה מקום לכולם בבריכה, בג'קוזי ובחצר הענקית.
 
וילה שמתאימה גם לציבור הדתי
לא קל למצוא בישראל וילות שגם דתיים יוכלו להרגיש בהן מספיק בנוח בחופשה, אך במקרה של וילה פאשן אתם תראו שלא ייחסר לכם דבר. וילה פאשן כוללת מייחם ופלטה מיוחדת לשבת, ומעבר לכך, אם תרצו להיכנס או לצאת מהוילה בהתאם לשעות כניסת השבת אפשר יהיה לעשות זאת ללא כל קושי. שימו לב שיש גם בית כנסת בקרבת מקום כך שזה עוד דבר שתוכלו לשלב בחופשה הקרובה שלכם בצפון, אז למה אתם מחכים? בחרו את התאריכים שמתאימים לכם ובואו ליהנות מחופשה חלומית.