וילה טרה קוטה

חולמים על נופש מלכותי? מעוניינים להגיע אל מקום שקט בו תיהנו מפרטיות מוחלטת? ובכן, וילה טרה קוטה הינה המקום האידיאלי עבורכם. הוילה ממוקמת במושב מעונה שבצפון הארץ, בגליל המערבי. מדובר באזור קסום וכבר בדרך אל הוילה נגלים בפני האורחים נופים טבעיים וקסומים של צפון הארץ.

אטרקציות בקרבת מקום:
באזור בו שוכנת וילה טרה קוטה ימצאו האורחים מגוון רחב של אטרקציות וביניהן פיינטבול, רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים ועוד.

מה בוילה:
3 חדרי שינה מפוארים ויוקרתיים ממתינים לאורחי וילה טרה קוטה, ממבט חטוף בתמונות ניתן לבין כי מדובר בחדרים מיוחדים. בכל חדר ימצאו האורחים מסך LCD שמחובר ל-YES ומיטה זוגית. הסלון של הוילה מאפשר לאורחים ליהנות יחדיו. יש באפשרות האורחים לצפות בסרטים באמצעות מערכת הקולנוע הביתית שבסלון או סתם לשבת להנאתם במערכת הישיבה שנמצאת בין תחומיו. כמו כן, מטבח מאובזר ופינת אוכל רחבת ידיים ממתינים לאורחי הוילה. ראוי לציין כי את האירוח בוילה טרה קוטה מלווים פינוקים על חשבון הבית הכוללים בין היתר שוקולדים, קפסולות קפה, בקבוק יין, עוגיות, ערכת טואלטיקה ועוד.

המתחם החיצוני:
אורחים שאוהבים את הטבע ישמחו לגלות כי וילה טרה קוטה מכילה מתחם חיצוני המשקיף אל עבר הנופים המיוחדים של האזור. במתחם החיצוני יש פינת BBQ, ג'קוזי ספא ובריכת שחייה.

יתרונות הוילה:
*בריכת שחייה מחוממת ומקורה לימי החורף הקרים והגשומים.
* יש בוילה פלטה ומייחם מים עבור הציבור הדתי.

קהל היעד:
הוילה מיועדת לאירוח קבוצתי, אירוח משפחתי ואירוח זוגי.
יש אפשרות לערוך בוילה נופש, מסיבות סולידיות, ימי כיף, הרצאות ועוד.