וילה אגם בטבע

הנכם יכולים להיות בטוחים כי את וילה אגם בטבע יהיה לכם קשה מאד לשכוח. הוילה שוכנת באבן יהודה שבמרכז הארץ וכבר בעת ההגעה אל הוילה מתחילה חופשה מהסרטים. אטרקציות נופש רבות ומגוונות ילוו את האורחים במהלך האירוח בוילה. כמו כן, אורחי הוילה יוכלו ליהנות מהמגוון הרחב של האטרקציות ומקומות הבילוי שבמרכז. כפי שניתן להבין האירוח בוילה אגם בטבע הינו אירוח שאיננו שגרתי.

בכמה מילים:
וילה אגם בטבע הינה מתחם נופש שאסור לכם לפספס. אורחים שלא מגיעים להתארח בוילה אינם יודעים אירוח מפנק מהו. בין תחומיה של הוילה חדר שינה, סלון, מטבח וחצר מרהיבה ביופייה.

מה מציעה הוילה לאורחיה:
צעד ראשון בין תחומיה של הוילה יעניק לאורחים את ההבנה כי הגיעו למקום הנכון. וילה אגם בטבע משלבת מטבח מאובזר ויוקרתי. בפינת האוכל הנמצאת בסמוך למטבח יוכלו האורחים ליהנות מארוחות חג וארוחות משפחתיות. הסלון של וילה אגם בטבע משרה על האורחים תחושה רגועה ונינוחה. האורחים יוכלו ליהנות ממשחקים בשולחנות המשחק ( יש בסלון שולחן פוקר ושולחן סנוקר). כמו כן, יוכלו האורחים ליהנות משירה בציבור וערבי קריוקי שכן יש מערכת קריוקי ומערכת שמע ואף יש בין תחומיו ג'קוזי פנימי.
האגם הטבעי שיש בחצר הוילה הינו מרהיב ביופיו. בסמוך אליו ניצבת בריכת שחייה והילדים יוכלו לשחק ברחבת המדשאות ולבקר בפינת החי שנמצאת בחצר.

קהל היעד:
אל וילה אגם בטבע מוזמנים אנשים מקהל היעד הרחב. המתחם מתאים הן בעבור נופש והן בעבור מסיבות ( במתחם הפנימי ניתן לשמווע מוזיקה ללא הגבלת רעש), ימי גיבוש, ימי כיף ועוד.