וילה גרנד רויאל

צפון הארץ בכלל והגליל המערבי בפרט הנם אזורים אשר מציעים לאורחיהם מזג אוויר נעים ואווירה פסטורלית ומעניקים להם את הזדמנות ליהנות ממבחר רחב של אטרקציות ופעילויות כדוגמת החלקה על הקרח, טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים ועוד.
אם אתם רוצים ליהנות מההיצע הרב שמעמיד לרשותכם אזור הגליל המערבי הנכם מוזמנים להגיע אל וילה גרנד רויאל שממוקמת בגליל המערבי במושב נטועה.

מה מכילה הוילה:
וילה גרנד רויאל מכילה 2 קומות. בקומה הראשונה של הוילה ימצאו האורחים סלון גדול ובו מסך LCD שמחובר ללווין ומוצב אל מול מערכת ישיבה ושולחן סנוקר מקצועי שמאפשר לאורחים לערוך טורנירים. כמו כן, בקומה זו יש 3 חדרי שינה שיספקו לאורחים פינוק רב ואווירה נעימה. את חווית הבישול לה יזכו האורחים במהלך האירוח בוילה הם לא ישכחו לעולם שכן הוילה מציבה לרשותם מטבח מאובזר הכולל כלי בישול וכלי אוכל, כיריים חשמליים, מקרר, מתקן מים ותנור.
בקומה השנייה של הוילה יש 5 חדרי שינה נוספים וחדר גלריה שמכיל מזרונים.

המתחם החיצוני:
בין תחומיה של וילה גרנד רויאל ישנו מתחם חיצוני עשיר ומטופח. האורחים יכולים להתנדנד בנדנדות שבמתחם, לנוח בפינות הישיבה ובערסלים או להשתזף במיטות השיזוף שפזורות למרגלותיה של בריכת שחייה. כמו כן, יכולים האורחים לשחק בשולחן הפינג פונג, להיכנס אל הג'קוזי ספא ולצלות בשרים באמצעות עמדת הברביקיו שבחצר.

למי מתאימה הוילה:
וילה גרנד רויאל מתאימה למשפחות עם ילדים, זוגות וקבוצות שמעוניינים לערוך נופש, מסיבות סולידיות, ימי כיף, כנסים וימי עסקים. יש לציין כי בוילה יש מיטות יהודיות שניתנות להפרדה, יש אפשרות לקבל מייחם מים ופלטה ועל כן הוילה מתאימה גם לקהל הדתי.