וילה גרנד רויאל מושב נטועה

וילה גאנרד רויאל הינה מתחם נופש יוקרתי המספק לאורחיו אירוח ברמה גבוהה מאד. אורחי הוילה זוכים לאירוח רווי בפינוקים ובהנאות. הוילה שוכנת בגליל המערבי, במושב נטועה. מבחר רב של אטרקציות, פעילויות ומקומות בילוי עומד לרשות אורחי הוילה הן בין תחומיה של הוילה והן באזור בו היא שוכנת.

מה מציעה הוילה לאורחיה:
כל רגע במהלך האירוח בוילה גרנד רויאל הינו רגע מהנה ומפנק. אורחי הוילה נהנים ממתחם אירוח יוקרתי המשלב סלון ומטבח יוקרתיים. בין תחומיו של הסלון ימצאו האורחים פינת ישיבה ומסך טלוויזיה. המטבח של הוילה הינו מטבח מעוצב ויוקרתי וראוי לציין כי הבישול בו הינו נעים ונוח. כמו כן, ישנם 8 חדרי שינה המתפרסים על 2 קומות כאשר בקומת הקרקע יש 3 חדרי שינה ואילו בקומה העליונה יש 5 חדרי שינה וגלריה לילדים. אי אפשר שלא לצין את המתחם החיצוני של וילה גרנד רויאל. המתחם החיצוני משלב נגיעות של טבע ופינוקים ובין תחומיו של מתחם זה ימצאו האורחים בריכת שחייה אליה נשפך ג'קוזי ספא, מיטות שיזוף עבור חובבי השיזוף, פינות ישיבה מוצלות עבור אנשים שיחשקו בשהות ממושכת בחצר ופינת BBQ. בנוסף, על מנת שהאורחים יהנו מכל רגע ניצב לרשותם גם שולחן פינג פונג ויש כדורעף.

יתרונות הוילה:
וילה גרנד רויאל מתאימה לאירוח של הקהל הדתי ( ניתן להזמין ארוחות כשרות ויש מיטות נפרדות). כמו כן, בתיאום מראש ובתשלום נוסף ניתן להזמין טיפולי ספא וארוחות.

למי מתאימה הוילה:
אל וילה גרנד רויאל מגיעים אנשים שמחפשים אחר מקום שקט, מפנק ויוקרתי להתארח בו.