וילה אחוזת מאיר

וילה אחוזת מאיר מזמינה אתכם לשבור שגרה ולהגיע להתארח במקום ייחודי בלב ליבו של אזור פסטורלי. וילה אחוזת מאיר ממוקמת בגליל המערבי במושב שומרה. הוילה מהווה מקום אידיאלי לבלות בו חופשת קיץ אנרגטית או חופשת חורף מפנקת ורומנטית.

מה בוילה:
וילה אחוזת מאיר מכילה 4 חדרי שינה שפזורים על פני 2 קומות וסוויטה חיצונית נוספת אשר נמצאת במתחם החיצוני של וילה אחוזת מאיר. האורחים מוזמנים לנוח בחדרי השינה וכאשר הם ירצו ליהנות מאטרקציות מגוונות עליהם לעשות רק מספר צעדים בוילה שכן היא מעמידה לרשותם אטרקציות רבות. האורחים מזמנים לקרא ספר טוב במתחם החיצוני בו מורגשת אווירה הרמונית, לשתות כוס יין בזמן שהם מתפנקים בג'קוזי ספא או להתכרבל אל מול מסך הטלוויזיה שבסלון. כמו כן, יכולים האורחים לקפוץ א בריכת השחייה שבחצר ואם הם ירצו לאכול ארוחה טובה הם יכולים לבשל במטבח המאובזר שבוילה או לגשת אל פינת הברביקיו שבחצר ולצלות בשרים על האש. בנוסף לכך, אורחי וילה אחוזת מאיר יכולים לשבור שגרה על ידי עריכת טורנירים מאתגרים של סנוקר ופינג פונג- הדבר יחדיר בהם אנרגיות וימלא אותם באדרנלין.
האירוח בוילה אחוזת מאיר יספק לאורחיה רגעים יוצאי דופן שיאפשרו להם להתנתק מהשגרה העמוסה והלחוצה.

קהל היעד:
וילה אחוזת מאיר פותחת את שעריה בפני קהל היעד הרחב. ניתן לקיים בוילה נופש (הוילה מתאימה ללינה של עד 14 איש), מסיבות סולידיות, ימי כיף ועוד. יש לציין כי הוילה מתאימה גם לאירוח של הקהל הדתי.