וילה טרויה בנוף כנרת

יתרונותיה של הוילה:
וילה טרויה - סטנדרטים חדשים לחופשה שלכם! וילה טרויה ממוקמת בישוב נוף כנרת שבגליל העליון, את הנוף המדהים והגלילי אי אפשר לפספס כשתצאו אל המתחם החיצוני של הוילה, ואל מרפסת הנוף בה תוכלו להתרווח עם כוס קפה בנדנדה נוחה. וילה טרויה בנוף כנרת בנויה על צוק וכך משרה אווירה של בידוד ושקט. המקום המושלם בשביל להתנתק משגרת היום ופשוט ליהנות מהחופש עם אוויר צח ואטרקציות מפנקות העומדות לרשותכם.

פנים הוילה:
וילה טרויה מונה 4 חדרי שינה מפוארים במיוחד. 3 מחדרי הוילה נמצאים בקומת הכניסה וחדר נוסף בקומה העליונה. בכל חדר שינה זוגי תמצאו מיטת זוגית גדולה עם מזרון אורתופדי, שידות לצד המיטה, מנורות קריאה, מראה, טלוויזיה דקה עם חיבור לכבלים, מיזוג אוויר. בקומת הוילה ישנו חדר רחצה עם שירותים ומקלחת והוא משותף לשלושת החדרים.
את הסלון המרשים של וילה טרויה קשה לפספס במיוחד בגלל הגוון הסגול הבולט בעיצוב, ספות נוחות ומפוארות, כורסאות מעוצבות ועוד. בנוסף תיהנו מצפייה בטלוויזיית LCD עם כבלים ואפילו מערכת קריוקי.
לצד הסלון נמצא המטבח המפואר והנוח של הוילה, מאובזר גם הוא במכשירי חשמל וכלי בישול וכלי אוכל לנוחיותכם. לצדו פינת אוכל מרשימה וגדולה ומתאימה לאירוח מספר רב של אורחים.
בקומה העליונה של הוילה תיהנו משולחן סנוקר מקצועי, שולחן פוקר מצויד, שולחן הוקי אוויר, וחדר שינה נוסף ובו מקלחת ושירותים פרטיים. וכמובן מרפסת נוף מרשימה!

המתחם החיצוני:
המתחם החיצוני של וילה טרויה מציע בריכת שחייה, ג'קוזי ספא זרמים גדול ומפנק, פינת ברביקיו נוחה, בר, פינות ישיבה, מיטות שיזוף. וכמובן אוויר צח ונוף קסום.

למי מתאימה הוילה:
וילה טרויה תתאים לכל מי שרוצה לחגוג אירוע חשוב, מסיבות רווקים ורווקות, משפחות, קבוצות, זוגות ,ימי גיבוש ,ימי כיף ועוד.