וילה ארטמיס שדות מיכה

וילה ארטמיס הינה וילה פופולארית מאד. הוילה ממוקמת במושב שדות מיכה שבמרכז הארץ. אנשים שמעוניינים ליהנות מאירוח איכותי ומהנה מוזמנים להגיע אל וילה ארטמיס היוקרתית.

מה מציעה הוילה לאורחיה:
כל רגע בוילה ארטמיס הינו רגע מהנה ובלתי נשכח. אורחי הוילה נהנים מפתרונות לינה יוקרתיים ועומדים לרשותם 2 חדרי שינה זוגיים בין תחומיה הפנימיים של הוילה ו-2 בקתות חיצוניות: בקתה זוגית ובקתה משפחתית. הן חדרי השינה והן הבקתות החיצוניות מעוצבות בעיצוב מודרני שמשרה על האורחים אווירה נעימה והרמונית. נציין כי בכל חדר שינה יש טלוויזיה עם חיבור ללווין, שירותים ומטבחון.
חצר הוילה מותירה את האורחים פעורי פה. פרט לצמחייה ולנופים המיוחדים העוטפים את החצר, היא כוללת אטרקציות נופש רבות ומגוונות: ישנו ג'קוזי ספא מקורה כך שגם בעונת החורף כאשר יורד גשם יוכלו האורחים ליהנות ולהתפנק. בנוסף, כוללת החצר בר משקאות, בריכת שחייה, מיטות שיזוף, פינות ישיבה וערסל.

תוספות VIP:
אורחי וילה ארטמיס ישמחו לגלות כי בתיאום מראש ובעלות נוספת יש באפשרותם להזמין קייטרינג וסידורי פרחים.

למי מתאימה הוילה:
וילה ארטמיס פותחת את שעריה בפני קהל היעד הרחב. נופש שנערך בוילה הינו נופש ייחודי בסוגו. כמו כן, אירועים ומסיבות נערכים באופן קבוע בוילה וראוי להדגיש כי הוילה מתאימה לאירועים של עד 300 איש. בנוסף, ניתן לערוך בוילה ארטמיס ימי כיף, ימי גיבוש, סדנאות, ערבי עסקים וכדומה.

לאירוח ללא גבולות מהרו לשריין את מקומכם בוילה ארטמיס.