אחוזת דון רפאלו

אחוזת דון רפאלו הינה וילה מפוארת, בישראל אין וילות רבות אשר דומות לאחוזה הזו, מדובר באחוזה מפוארת, כל פינה באחוזה מעוצבת בטוב טעם וניכר כי השקיעו מאמצים רבים בעת בניית האחוזה. את אחוזת דון רפאלו אתם תוכלו לפגוש בצפון הארץ, בגליל המערבי, במושב פקיעין החדשה. מסביב לאחוזה נראים הנופים הגליליים עוצרי הנשימה ובמרחק נסיעה קצר ממנה ניתן להגיע אל מקומות בילוי ומקומות תיירות.

פתרונות לינה:
אחוזת דון רפאלו מכילה פתרונות לינה יוקרתיים במיוחד. בין תחומיה של האחוזה ישנן 7 סוויטות פאר וחדר שינה נוסף שמחלוקים באופן הבא: בקומה הראשונה של האחוזה יש 3 סוויטות וחדר שינה ואילו בקומה העליונה ישנן 4 סוויטות נוספות. על מנת לפנק את האורחים, בעלי האחוזה הציבו לרשותם בכל סוויטה ג'קוזי זוגי.

מה באחוזה:
אחוזת דון רפאלו מציבה לרשות אורחיה מטבח מאובזר ו-2 סלונים. האורחים יוכלו לנוח בפינת הישיבה שבסלון ולצפות במסך הטלוויזיה אשר מחובר ל-HOT. הסלון והמטבח משרים על האורחים אווירה ביתית ויוקרתית גם יחד. בנוסף, אל לנו לשכוח את חצר האחוזה שכן מדובר בחצר מרהיבה ביופייה אשר מכוסה במדשאות ומכילה בריכת שחייה, שולחן סנוקר, ג'קוזי ספא, סאונה, פינות ישיבה ומיטות שיזוף.

למי מתאימה האחוזה:
אחוזת דון רפאלו מתאימה למשפחות, זוגות וקבוצות. יש לציין כי האחוזה מתאימה לנופשים דתיים וכי ניתן לקיים בה אירועים עסקיים, מסיבות, ימי כיף וכדומה.

אחוזת דון רפאלו מספקת לאורחיה רגעי נחת ואושר, במהלך האירוח באחוזה זוכים האורחים ליהנות מפאר ויוקרה כמותם לא רואים כל יום.