אחוזת דון רפאלו פקיעין החדשה

חופשה מושלמת עם חברים טובים 
מתי בפעם האחרונה יצא לכם לבלות עם החברים הכי טובים שלכם? אומנם זה נכון שעם השנים אנחנו הופכים להיות פחות צעירים ומקימים משפחות, אך האם זה אומר שלא צריך יותר לחלוק זמן איכות ביחד? כמובן שלא! אם אתם מחפשים את המקום שבו תוכלו להתארח עם החברים הכי טובים שלכם, נשותיהם והילדים שלהם, הרי שמקום כמו אחוזת דון רפאלו בפקיעין החדשה יוכל להתאים לכם. אחוזת דון רפאלו מציעה לא פחות משמונה חדרי שינה הפרוסים על פני 70 מטרים, מה שאומר שלכל זוג שיגיע לחופשה תהייה גם הזדמנות ליהנות מפרטיות מלאה. המקום כולל שלושה סלונים מפוארים ומעוצבים, כך שאין ספק שהאווירה בו היא אווירת חופשת מושלמת, וזה בדיוק מה שאתם צריכים אחרי חודשים ארוכים של עבודה.
 
חופשה שכולם ימצאו מה לעשות בה 
אחוזת דון רפאלו זו בחירה נכונה עבורכם כי יש בה פעילויות לכל המשפחה: מצד אחד המבוגרים יוכלו לעשות על האש, ליהנות מטכנולוגיה מופלאה ומנופים עוצרי נשימה, ומצד שני הילדים יוכלו לבלות בבריכה ולעשות שימוש בשאר המתקנים שיש במקום. בנוסף לכך, אחד מהדברים הכי מיוחדים שוילה כמו אחוזת דון רפאלו מציעה לכם, זה מתחם ספא שלא תרצו לעזוב כי יש בו:
- סאונה מפנקת
- ג'קוזי גדול
- בריכה מחוממת
 
כל הסיבות האלה מבהירות היטב מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, צריכים לקחת בחשבון את האפשרות של חופשה במקום הזה, כי זה מקום חלומי ומרגיע.
 
מטבח שנעים לבשל בו 
כשיוצאים לחופשה עם כל כך הרבה אנשים צריך גם לקחת בחשבון את השאלה איפה רוצים לאכול, ומה. במקרה של אחוזת דון רפאלו פקיעין החדשה אתם אומנם יכולים ליהנות ממסעדות גורמה שיש באזור ומבתי הקפה השונים של נהרייה, המרוחקת רק 20 דקות נסיעה, אך אתם גם יכולים לבשל במטבח של הוילה. אחוזת דון רפאלו מציעה לכם מטבח חלומי שלא ראיתם כמוהו, כך שאם תעשו את הקניות מראש תוכלו להגיע וליהנות מבישול בעזרת המכשירים והציוד הכי מודרני שקיים.
 
מה יש באזור הוילה?
אם אתם מגיעים מאזור המרכז או הדרום יכול להיות שאתם לא לגמרי מכירים את הגליל המערבי אשר בו שוכנת אחוזת דון רפאלו, אך כדאי לדעת שזה מקום ששווה להגיע אליו. אחוזת דון רפאלו מציעה לכם בילויים שונים בקרבת מקום אשר כוללים חיבור לטבע, דבר שבוודאי לא יוצא לכם ליהנות ממנו מספיק בחיי היום יום. מאחוזת דון רפאלו אתם יכולים לצאת למסלולי הליכה שונים, רכיבה על סוסים ועוד הרבה פעילויות אחרות שהילדים שלכם ייהנו מהן, אז למה לא? לכל אחד מגיע לעזוב מידי פעם את הלחץ של חיי היום יום ואין כמו הגליל המערבי כדי לעשות זאת, אז למה אתם מחכים?